Je to můj život a moje rozhodnutí.
Nikoho z vás nenavádím k hubnutí a hladovění.

Blog už není proana. Neruším ho, aby pro mě zůstal poučením, kam už nechci zajít.
Budu přidávat články o cvičení, sportu, zdravém jídle, ...

Články přidané v 10:00 jsou přednastavené.

Vylepšený Atkinson!!!

12. února 2010 v 17:41 |  Diety
Víte proč je člověk tlustý? Protože se mu ukládají tuky v těle. A ty se tam ukládají díky tomu, že se vážou na cukry. Dieta spočívá v tom, že můžete jíst tedy absolutně všechno, kde ale není cukr. Tuk se pak nebude mít na co vázat.

Jíst můžete: vepřové libové, vepřové tučné, vepřová krkovice, hovězí zadní, hovězí svíčková, hovězí játra, mleté maso, směs telecí, kýta králičí, krůta celá, kuře celé, kuřecí prsa, treska, filé, pstruh, makrela, moravské uzené, turistický salám, uherský salám, krůtí šunka, gothaj, mortadella, tuňák v oleji, tuňák ve vlastní šťávě, sardinky v oleji, parmezán, olej, olivový olej, majonéza, majonéza light a dijonnaise.

To je všechno. Stručně řečeno můžete maso. Na všechno ostatní na chvíli zapomeňte. Výhoda je v tom, že můžete třeba o půlnoci sníst dvě kachny a přes to budete hubnout. Jak je to možné? Nejíte cukr a ten Vám z těla pomalu ubývá no a tuky se nemají na co vázat, takže to co sníte, to jde zase ven. Jenže tělo tuky potřebuje, je to tak? Ano. Tuky jsou pro naše tělo vlastně takovou energií. V tuto chvíli je tělo ale může brát jedině ze zásob a to také dělá. Začínají se spalovat tuky v těle! Nebudete chápat ten fofr. Kilo denně ! (První čtyři dny to může být méně). Připravovat to můžete na jakémkoli tuku, péct, vařit či jíst syrové. Používejte jen sůl. Žádné koření a žádné omáčky, kečup nebo hořčici. Hlavně žádné cukry. Ani Tiktak a jakékoli žvýkačky. Pro lepší chuť v puse použijte ústní vodu.

Tuto dietu nemá smysl držet déle než 15 dnů. Uvidíte sami, že poslední den už na váze neuberete a stejné by to bylo i po měsíci. Navíc by to nebylo asi dost zdravé. Lepší je za 2 měsíce to zase zopakovat.

Důležité je, abyste dietu ukončovali postupně. Denně můžete přidávat 4g cukru. To znamená, že až budete chtít končit, tak si už můžete dát třeba jednu střední zelenou papriku. Další den už to zdvojnásobte, třetí den zase a tak dál. Přečtěte si v nějaké lepší kuchařce v čem je kolik cukru. Hlavně končete pomalu, aby tělo nebylo v šoku. Berte to vážně !
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zuzik Zuzik | 12. února 2010 v 21:02 | Reagovat

beer-belly.blog.cz a tohle je pravda? :D to se mi moc nezdá :D ptže tuk má na 100g okolo 900kcal (zato cukry a bílkoviny okolo 400) a nejlepší jsou bílkoviny, které se dlouho tráví, cukry, které se pálí rychle, ale tuky se pálí nejpomaleji a nejdýl .. a když člověk překročí DDD energie, tak přibere

2 ♥Miss♥Lily@n@♥ ♥Miss♥Lily@n@♥ | Web | 13. února 2010 v 23:56 | Reagovat

To je chytrééé doost chytréé :))) má to loginu a určitě an tom něoc bude :) ráda ybhc to zkusila ale tak znáte to

3 hellana hellana | 16. června 2013 v 16:13 | Reagovat

Pozor na to... Jezení jenom masa způsobuje DNU. To se raději budu cpát dennodenně zeleným čajem a brokolicí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama